گفتگوی بازیگر معروف رین ویلسن با نابغه شطرنج جهان

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

گفتگوی بازیگر معروف رین ویلسن با نابغه شطرنج جهان ، مگنوس کارلسن ، در ماشین متافیزیک !
 

وب سایتی وجود دارد که به دنبال تفکرات ، مصاحبه ها ، تفکرات عمیق و بزرگ است . و این توسط بازیگر خلاق رین ویلسن آغاز شده و ادامه پیدا کرده. اخیرا ویلسن در ون متافیزیک مصاحبه ای 6 دقیقه ای با نابغه ی نروژی مگنوس کارلسن انجام داده :

رین : چیزی که برای من عجیب است این است که تو کاملا یک آدم نرمال هستی در صورتیکه مردم فکر می کنند نوابغ همیشه در عوالم خود به سر می برند ، توجهی به اطراف ندارند و ..

مگنوس : خوب من فقط 21 سال دارم و فرصتی برای شیطنت هم به من بدهید!

رین : از چه چیزی بیشتر از همه می ترسید ؟

مگنوس : یک ماهی بزرگ در یک دریای بزرگ به من حمله کند!

رین : آیا خودت را نابغه میدانی ؟

مگنوس : خیر

رین : از چه چیزی بسیار هیجان زده میشوی ؟

مگنوس : شعبده بازی

رین : بزرگترین سوالی که ذهنت را درگیر می کند چیست ؟

مگنوس : آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد . من وقتی بچه بودم برای این سوال یک نتیجه گیری قاطع داشتم و آن این بود که وقتی آدمها می میرند در یک جهان دور هم جمع می شوند و قدرتشان را به کار میگیرند تا یک بیگ بنگ (طبق مفاهیم فیزیک بیگ بنگ همان انفجار بزرگ یا آغاز جهان است) دیگری را به راه بیندازند و این حلقه تا بی نهایت برای ادامه جهان انجام می شود.

رین : اولین جمله بیوگرافی شما چیست ؟

مگنوس : من نابغه نیستم!

رین :عنوان بیوگرافی شما ؟

مگنوس : مگنوس کارلسن ، نابغه شطرنج یا نه ...

دیدن این ویدئو جالب




لینک ثابت


برچسب ها : گفتگوی بازیگر معروف رین ویلسن با نابغه شطرنج جهان ,
بازدید : 502
[ یک شنبه 22 بهمن 1391 ] [ 23:2 ] [ نویسنده : محمدرضا ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب اسد اچ دی
  • وب دی ال سان
  • وب عکس
  • وب هاست